Reservering
Om u te kunnen verzekeren van een vertrouwde rit, vragen wij u wel om uw vervoersopdracht minimaal 12 uur van te voren te op te geven met het boekingsformulier op onze site. Dit geeft ons de mogelijkheid om uw vervoersopdracht op de juiste wijze te verwerken en in te plannen. Indien u binnen 12 uur een vervoersopdracht voor ons heeft, dan kunt u het beste even telefonisch contact met ons opnemen.
Annulering
Annuleringen binnen 24 uur voor aanvang taxirit dienen volledig te worden betaald.
Annuleringen voor 24 uur voor vertrek zijn kostenloos.
Hoe laat komt u ons ophalen?
Vanaf huis: De door u opgegeven tijd dat u thuis opgehaald wilt worden., dit geeft u in de reservering aan.
Vanaf Schiphol: Wij staan 45 minuten nadat het vliegtuig is geland voor u klaar, u heeft dan deze tijd om uw koffers op te halen.
Hoe kan ik betalen?
U kunt bij ons met Pin, Ideal, Paypal en Creditcards of op rekening rijden, u kiest zelf de mogelijkheid die het beste bij u past.
Wat moet ik doen bij terugkomst op de luchthaven?
Zorg dat u direct na aankomst op de luchthaven telefonisch bereikbaar bent voor uw chauffeur, deze zal u op wachten bij het meetingpoint. Het meetingpoint is op Schiphol Plaza, vlakbij de Burger King (bordjes volgen).
Wat gebeurt er als mijn vlucht is vertraagd?
Wij houden via internet uw vlucht in de gaten om lange wachttijd voor u en voor onze chauffeur te voorkomen. Bij meer dan een uur vertraging kan uw rit later in de planning worden geplaatst en kan extra wachttijd ontstaan. Uiteraard doen wij ons best om u zo optimaal mogelijk van dienst te zijn. Wij gaan ervan uit dat u een uur na landing bij de chauffeur kan staan, daarna dient er wachtgeld te worden betaald. Voor vluchten vanuit Suriname en de Antillen houden wij 1,5 uur aan voor het ophalen van de bagage en douane formaliteiten, daarna dient er wachtgeld worden betaald.
Hoeveel bagage kan ik meenemen?
Iedereen neemt bagage mee. We gaan er vanuit dat u één koffer van normaal formaat en één tas als handbagage meeneemt. Wanneer u meer bagage mee wilt nemen dient u dit kenbaar te maken tijdens de planning van uw taxirit.
Zijn er kinderzitjes beschikbaar?
Bij de reserveringsaanvraag kunt u aangeven of u gebruik wilt maken van een kinderzitje (deze bieden wij kosteloos aan).
Hebben jullie ook kleine lettertjes?
Naast bovengenoemde uitgangspunten, zijn de algemene voorwaarden voor taxivervoer van Koninklijk Nederlands Vervoer van toepassing. KNV is de branchevereniging. In de voorwaarden zijn ondermeer regels over annuleren (kosten) en bagage opgenomen.